Beste gebruiker,
Allereerst bedankt voor het kiezen van onze producten. We hebben een QC-team dat verantwoordelijk is voor het testen van de bestelde producten vóór verzending om de veiligheid en kwaliteit te waarborgen. Voel je vrij om te kopen. Om uw winkelvertrouwen te versterken, raden we u aan de volgende inhoud aandachtig door te lezen voordat u tot aankoop overgaat. Zodra u een bestelling plaatst, betekent dit dat u akkoord gaat met ons retourbeleid.
Het standaard retourbeleid geldt alleen voor producten die je bij LaptopBatteryShop.nlkoopt.
Voor alle retourzendingen is een RMA-nummer (Return Merchandise Authorization) nodig. Klik hier om een RMA aanvraagformulier in te dienen.
Regels
1. Garantieperiode
30-dagen geld-terug-garantie
Alle producten kunnen binnen 30 dagen (inclusief) vanaf de leveringsdatum worden geretourneerd voor terugbetaling. Het geretourneerde product moet aan de volgende voorwaarden voldoen: intact uiterlijk, volledige productverpakking en accessoires, geen door de mens veroorzaakte schade, niet-aangetaste secundaire verkoop.
30 dagen vervangen garantie
Alle producten kunnen worden geretourneerd voor een vervanging binnen 30 dagen (inclusief) vanaf de datum van levering. Zorg voor positief bewijs van productproblemen (foto of video). U kunt een gratis vervanging van hetzelfde model/specificatie of onderhoudsservice aanvragen. Als deze periode wordt overschreden, kan dit worden uitgevoerd in overeenstemming met ons garantiebeleid.
2. Retourprocedures
①RMA-aanvraag indienen→②Klantenservice controleren→③Product retourneren→④Terugbetaling/vervanging
Het spijt ons als u een RMA-aanvraag (Return Merchandise Authorization) moet indienen. Om je te helpen een retourzending/vervanging/terugbetaling soepel te laten verlopen, kun je het volgende beleid van tevoren goed doorlezen.
30 dagen geld-terug-garantie: Als je het product moet retourneren vanwege een verkeerde aankoop of persoonlijke redenen, dien dan binnen 30 dagen na de oorspronkelijke leveringsdatum een RMA in. De geretourneerde goederen moeten voorzien zijn van intacte labels, volledige verpakking, ongebruikt en ongewassen zijn.
Opmerking: Als je een terugbetaling aanvraagt vanwege problemen met de batterij, neem dan contact op met de klantenservice en geef een beschrijving van het probleem (foto of videobestand).
30 dagen vervanggarantie: Als er een probleem is met het product binnen 30 dagen (inclusief) vanaf de datum van levering, neem dan contact op met onze klantenservice en zorg voor positief bewijs van het probleem (foto of video) volgens de instructies.
Als u contact opneemt met de klantenservice, wordt u naar "Contact opnemen" geleid voor verdere hulp.
Voorzorgsmaatregelen (zorgvuldig lezen)
1. Procedures voor retourneren
Dien een RMA-aanvraag in: Voor retourneren/vervangen is een RMA-nummer vereist. Om een product te retourneren, moet je een RMA-nummer aanvragen binnen de geldende retourperiode voor het product (hierboven beschreven). Zonder voorafgaande toestemming en een RMA-nummer accepteren we geen retourzendingen.
Controle door de klantenservice: Zodra onze after-sales klantenservice je RMA-aanvraag heeft goedgekeurd, sturen we het RMA-nummer naar je e-mailadres. Vermeld/print/schrijf het RMA-nummer duidelijk zichtbaar op de buitenkant van de verpakking.
Product retourneren: Het RMA-nummer is na afgifte 30 dagen geldig. Binnen deze periode moet(en) het geretourneerde product(en) door ons zijn ontvangen. Geef ons de relevante koerier (postdienst bij voorkeur) en traceerinformatie wanneer je het product verstuurt, zodat we je retourpakket kunnen volgen.
Terugbetaling/Vervanging/Onderhoud: Na ontvangst van het geretourneerde pakket zal onze RMA-afdeling het geretourneerde artikel controleren en de volgende stap uitvoeren.
Opmerking:
Toepassing van “30 dagen Geld Terug Garantie”:In het algemeen wordt de verwerking van de restitutie voltooid binnen 3-5 werkdagen, maar de specifieke aankomsttijd is afhankelijk van de verwerkingstijd van Paypal en het bijbehorende bankbeleid.
Toepassing van “30-dagen-vervanggarantie”:Voor producten die in aanmerking komen voor retournering voor vervanging, mag het product alleen worden geretourneerd voor een vervanging van hetzelfde artikel. We zullen binnen 2-7 werkdagen na ontvangst van de goederen een nieuwe inplannen. We staan geen ruilingen of retourzendingen toe voor vervangingen van verschillende artikelen. Als je een ander artikel wilt ontvangen, moet je het oorspronkelijke artikel retourneren voor restitutie in overeenstemming met het retourbeleid en vervolgens het artikel kopen dat je wilt ontvangen in plaats van het oorspronkelijke artikel.
Als het artikel in een onacceptabele staat wordt geretourneerd, behoudt LaptopBatteryShop.nl zich het recht voor om de terugbetaling/vervanging te weigeren.
2. Over verzendkosten
Niet-defect product(en)
(1) Niet verzonden
Mocht je je na aankoop bedenken, neem dan direct (binnen 2 uur na betaling) contact op met onze klantenservice. Zolang het pakket nog niet is verzonden, kunnen we je bestelling annuleren en je geld terugstorten.
(2) Verzonden
De klant is verantwoordelijk voor de verzendkosten (originele verzending & retourzending) en er worden 10% restockingkosten in rekening gebracht, tenzij het originele pakket verkeerd is, ontbreekt, defect is of beschadigd is tijdens de verzending.
Als je een verkeerd / gedeeltelijk product ontvangt door onze fout, vraag dan een RMA aan of neem contact op met onze klantenservice. Wij zijn verantwoordelijk voor de retourzending/verzendkosten. Voor het verkeerde product bieden we een gratis vervanging of een volledige terugbetaling na ontvangst van de retourzending.
Tips:
Als uw bestelling wordt verzonden naar het binnenland, die wordt geretourneerd als gevolg van achterstallige incasso of onjuist adres, brengen we 10% restocking fee en een tweede herbezorging kosten in rekening.
Lithiumbatterijen behoren tot gevoelige producten. Als uw bestelling wordt verzonden naar een buitenlands adres en er is sprake van een achterstallige incasso, onjuist adres of afwijzing, dan wordt uw bestelling direct teruggestuurd naar het internationale transportstation voor vernietiging in plaats van naar ons magazijn. In dit geval ontvangt u mogelijk slechts 50% van de aankoopprijs van het artikel. Als je de batterij nog steeds nodig hebt, neem dan contact op met onze klantenservice en betaal 30% van de orderprijs als vergoeding voor herlevering. We raden u dus aan het juiste afleveradres zorgvuldig in te vullen tijdens het afrekenen, inclusief volledige naam en telefoonnummer (bij voorkeur een geldig fysiek adres, geen postbus-, PM#- of postbusadres). Blijf het pakket na verzending achtervolgen.
Defect product(en)
(1) Binnen 30 dagen na leveringsdatum(s)
Je oorspronkelijke verzendkosten worden betaald voor de diensten van en aan de oorspronkelijke vervoerder, en worden niet gerestitueerd als je item wordt geretourneerd. Maar wij zijn verantwoordelijk voor de verzendkosten van de retourzending. De prijs van de batterij kan volledig worden terugbetaald als het DOA/product met defect uiterlijk en transportschade terugkeert. Als je wilt ruilen, brengen we geen restocking fee en een tweede levering in rekening.
(2) Binnen een jaar na de aankoopdatum
Al onze producten hebben een garantie van een jaar. Als er tijdens deze periode een probleem optreedt met de kwaliteit van het product, kunt u een gratis reparatieservice krijgen volgens ons garantiebeleid. Als het product niet goed werkt, neem dan eerst contact op met onze klantenservice om uw probleem op te lossen.
Tips:
Als je geen RMA-nummer krijgt, stuur de goederen dan niet rechtstreeks naar ons terug. Het is moeilijk voor ons om je transactiegeschiedenis te vinden, wat kan resulteren in een vertraagd vervangings-/terugbetalingsproces of zelfs afwijzing. Defecte producten moeten binnen 30 dagen na de datum van afgifte van de RMA worden geretourneerd. Anders vervalt de 30 dagen Geld-terug-Garantie.
3. Aanvullende voorwaarden
Oorspronkelijke verzendkosten
De oorspronkelijke verzendkosten worden niet terugbetaald. Je oorspronkelijke verzendkosten worden betaald door de diensten van de oorspronkelijke vervoerder en worden niet terugbetaald als je artikel wordt geretourneerd.
Levering weigeren
We raden je niet aan om de levering te weigeren. Als de goederen worden geweigerd, betalen we maximaal de helft van de prijs terug.
Dien de RMA tijdig na ontvangst van de goederen in om het RMA-nummer voor retourzending te krijgen en stuur het terug. Dan kun je de volledige batterijprijs terugkrijgen.
Geen restitutie zonder retourzending
We hebben het recht om een terugbetaling om welke reden dan ook te weigeren voordat we de retourzending hebben ontvangen.