Verzending

Verzend informatie

VerzendmethodenVerzend naarGeschatte LeveringstijdTransportkosten
PostNL Netherlands 10-15 werkdagen EUR €0.99
DHL / GLS Netherlands (Als het artikel in een lokaal magazijn is.) 4-6 werkdagen EUR €0.99
PostNL Belgium 11-16 werkdagen EUR €2.99
PostNL Austria, Czech Republic, Denmark, France, Germany, Hungary, Ireland, Italy, Luxembourg, Norway, Poland, Portugal, Slovakia, Spain, Switzerland, United Kingdom 12-18 werkdagen EUR €4.99
17Track.net Bulgaria, Croatia, Estonia, Finland, Israel, Greece, Latvia, Lithuania, Malta, Monaco, Romania, Slovenia, Sweden 13-19 werkdagen EUR €8.99

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

In de meeste gevallen wordt het product binnen 24 uur na ontvangst van de bestelling verwerkt en verzonden. De verzendinformatie wordt verstrekt op de tweede dag nadat uw artikel is verzonden. U kunt de verzendinformatie van uw bestelling vinden op de pagina "Bestelling volgen".

Disclaimer voor pakketten die gemarkeerd zijn als geleverd maar niet ontvangen zijn

Mocht u in een situatie terechtkomen waarin het logistieke systeem aangeeft dat het pakket is 'bezorgd', maar u het niet daadwerkelijk hebt ontvangen, dan willen wij graag de volgende punten verduidelijken om de communicatie en oplossing te verbeteren:

Definitie van verantwoordelijkheid

Zodra een pakket als "bezorgd" is gemarkeerd, is het onze verantwoordelijkheid, samen met die van het logistieke bedrijf, om ervoor te zorgen dat het pakket wordt afgeleverd op het door u opgegeven adres. Als u het pakket niet hebt ontvangen, zullen wij u actief helpen bij het lokaliseren ervan en het indienen van een claim bij het logistieke bedrijf. Echter, verliezen of ongemakken die ontstaan, tenzij veroorzaakt door onze opzettelijke of grove nalatigheid, zijn mogelijk niet geheel onze verantwoordelijkheid.

Oplossingsstappen

  • 1 Neem onmiddellijk contact met ons op: Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice (via telefoon, online chat, e-mail, enz.) en geef gedetailleerde bestelgegevens en een beschrijving van het niet-bezorgde pakket.
  • 2 Hulp bij onderzoek: Wij nemen contact op met het logistieke bedrijf om een ​​intern onderzoek aan te vragen en het benodigde bewijs of een passende oplossing te verstrekken.
  • 3 Claimaanvraag: Als na onderzoek blijkt dat het pakket verloren is gegaan of niet kan worden teruggevonden, helpen wij u bij het indienen van een claim bij het logistieke bedrijf en doen wij er alles aan om, in overeenstemming met hun regels en procedures, uw rechtmatige compensatie veilig te stellen.